190923-FB-cover-Juca-1920x1080

 INTIM TORNA FÉRFIAKNAK

 

Bár nehéz elfogadnunk, de 35-45 éves kor környékén az öregedés többféle formában kezd megmutatkozni testünkön. Változik, csökken a bőrünk feszessége, az izomzatunk, pocakosodunk, romlik látásunk, és csökken a hormontermelésünk is. Különösen nagy problémát okoz ebben a korban a szexuális teljesítőképességünk csökkenésének felismerése, illetve szörnyű rémképként lebeg lelki szemünk előtt annak elvesztésének lehetősége.Ne nyugodj bele, hogy ez törvényszerű, mert tudsz tenni ellene! Napi háromszor öt-tíz perc rendszeresen végzett torna elegendő lehet hozzá!Alapvetően két szervi változás okozza a problémát. Az egyik a prosztata működésének megváltozása, a másik a medencefenék izomzatának elgyengülése. Most az utóbbival foglalkozunk (na jó, rövidesen beszélünk a prosztata-paráról is).Az intim torna hatására meg és visszaerősödnek a medencefenék izmai, és javul bennük a vér- és energiaáramlás is. Ennek hatására a kismedence szervei, a pénisz, a herék, a prosztata a húgyhólyag és a végbél funkcionálisan is erősebb, élettel teli, egészséges szervekké válhatnak ismét.A FIT® (férfi intim torna ) nemcsak szexuális teljesítőképességünkre van igen jó hatással, hanem hatékonyan kezeli az aranyeret és a here visszértágulatot, hozzájárul az prosztata egészséges működéséhez, valamint erősíti a vizelet és széklettartási képességet és a végbél záróizmait is (ezekre pár évtized múlva igen nagy szükségünk lesz).

 

A FIT® rendszeres gyakorlásával már pár hét után látványos javulás jelentkezhet:      a pénisz jobb vérellátása miatt a makk érzékenyebbé válik, ami élvezetesebb szexet eredményez      gyorsabb, erősebb és tartósabb lesz az erekció      magabiztosan tudjuk késleltetni a magömlést      erősödik az ejakuláció, növekedhet a spermiumszám is      nemcsak erősödik, de minőségileg is javul az orgazmusunk      és a fentiek ismeretében fokozódik a libidó       javulhat a prosztata működése      megszűnhet az inkontinencia  A FIT® bárhol, bármikor elvégezhető, kellő begyakorlás után senki nem fogja tudni, mit csinálsz (de amíg meg nem tanuljuk – ez pár alkalom – lehetőleg kerüljük a nyilvánosságot).Naponta lehetőleg legalább háromszor végezzük el a gyakorlatokat, ami alkalmanként 5-10 percet vesz igénybe. Csak lelkesedés kérdése, később akár naponta tízszer is megcsinálhatjuk.A gyakorlat igen egyszerű. Feszítsd meg, húzd össze azokat az izmokat, amiket akkor használsz, amikor megállítod a vizelésedet. Ezeket az izmokat vizelés közben tudod a legegyszerűbben” megkeresni”. Próbálgasd! Menni fog!Ha csak úgy szárazon próbálod, azt kell érezned, hogy a péniszed a tested felé behúzódik, vagy összehúzódik.Három-féleképpen kell végezni a gyakorlatot.      az első módszer az izmok megfeszítése, majd egy másodperc múlva azok elengedése. Ahogy kezdünk gyakorlottabbakká válni csináljuk ezt egyre erősebben, határozottabban!      ezután feszítsük meg az izmokat, tartsuk feszesen 10 mp-ig, majd hagyjuk teljesen ellazulni. Kezdetben ez csak pár pillanatig fog menni, de ne keseredj el, mindenki így kezdi, aztán nagyon gyorsan fejlődik az ember!

      a harmadik a nagyon gyors összehúzás-elengedés módszere
Fontos, hogy a feladatok végzése közben ne feszüljenek meg
egyéb izmaid. Nemcsak a gyakorlat diszkréciója szűnik meg, ha közben a has- fenék-, vagy combizmaidat is tornáztatod, hanem a hatékonyság is csökken.
Mindegyik gyakorlatot óvatosan és mértékkel kezdd el gyakorolni! Napi háromszor tíz feladat kezdetnek bőven elég. Sőt, eleinte csak próbálgasd inkább, fontos a fokozatosság, ellenkező esetben csak fájdalmak és sikertelenség lesz az eredmény!
Az első próbáknál figyeljünk arra, hogy üres legyen a hólyagunk, nehogy baleset érjen bennünket Ne végezd a FIT®-et alhason, vagy bármely intim területen végzett műtét után legalább 6 hétig, illetve kérdezd meg erről orvosaid véleményét!
Feltétlen keresd fel az orvosaidat, ha bármilyen probléma fellép a torna hatására.
Végezetül:

      akkor kezdj bele, ha szilárd elhatározásod ez,
      légy kitartó, a FIT® 10-12 hét gyakorlás után hoz látványos változást
 
 
Ha kellő időt szánsz rá, és már egy ideje gyakorlod, próbáld meg a következőt: a kismedencei izomzat nagyon sok izomból, izomcsoportból áll. Ha elkülönítve tudod megmozgatni az egyes izomcsoportokat a farok csonttól az ágyékig, sok fajta eltérő mozgást tudsz produkálni, így hatékonyabban tudod edzeni az izmokat.
Nem lehet elég korán, de sohasem késő elkezdeni!

Ajánlott 25 éves kortól 125 éves korig!

 

Zsenits Ákos írása

Dr. Erdei Edit andrológus ajánlásával


– Revitality Életerőközont –

További eseményeink

Önismereti alkotócsoport

Ezen az alkalmon elköteleződés nélkül betekintést nyerhetsz egy önismereti alkotó csoport működésébe. A részvétel ingyenes. A csoport létszáma: maximum 9 főA csoporton való részvétel regisztrációhoz

Read More »

AVS Tréner képzés

Ezt a képzést ajánljuk pedagógusoknak, orvosoknak, természetgyógyászoknak, nyelvtanároknak, és mindazoknak, akik az AVS technika segítségével hatékonyabbá és eredményesebbé szeretnék tenni szakmai munkájukat. Az AVS (Audió-Vizuális

Read More »

Őszi Harmónia Program

Elérkezett az ősz és természetszerűen megteremtődik bennünk is az igény a csendesebb szemlélődésre, és befelé fordulásra. Mégis, életmódunk sokszor ellene megy ennek az igénynek, és

Read More »
Top